Inhoud
Delen

Nu zoveel mensen thuis werken worden er meer artikelen online besteld. Dit zorgt voor een grote druk op logistiek dienstverleners. Onze partners voor de bezorging doen hun uiterste best de door jullie gewenste levertijden aan te houden, maar het kan voorkomen dat de bezorging vertraagd wordt. Mocht je vragen hebben over de bezorging van je bestelling dan staan we je uiteraard graag te woord.

Voordat je belt of mailt, kijk even of je vraag hieronder beantwoord kan worden?

Dank voor je begrip!

Het Team van Leesvink.

[accordion] [accordion-item title=”Is mijn bestelling al verstuurd?”]

Als de bestelling wordt verstuurd, dan ontvang je een bericht in je inbox van het e-mail adres dat je hebt gebruikt bij je bestelling, met daarin een track and trace code. Deze code en de bijbehorende link kun je gebruiken om de bestelling bij PostNL te volgen.

Als je geen bericht hebt ontvangen dan kan het zijn dat de bestelling nog niet is ingepakt in ons magazijn. Ook daar is grote drukte en verhoogde druk om op 1,5 meter van elkaar te werken. We zien dat er hier en daar een dag overheen gaat voordat de bestelling wordt verwerkt, waar dit normaal altijd de volgende dag gebeurt.

[/accordion-item] [accordion-item title=”Ik heb een bericht met track en trace code maar ik heb mijn bestelling niet ontvangen”]

Dat is mooi, je bestelling is onderweg. PostNL geeft aan dat het erg druk is met online bestellingen. Ze kunnen helaas niet alles op tijd bezorgen. Sommige pakketten zijn vertraagd. Daarvoor vragen we om je begrip.

Je kan je zending volgen opĀ http://postnl.nl

[/accordion-item] [accordion-item title=”Leuk, maar ik heb een andere vraag”]

Voor overige vragen, neem even contact met ons op via info@leesvink.nl. Dan proberen we je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

Dank voor je begrip.

[/accordion-item] [/accordion]

Leesvink Beheerder

Mis geen update meer

Abonneer je op onze nieuwsbrief